piątek, 29 lipca 2016

*** PASJA * AMBICJA * DETERMINACJA * WYTRWAŁOŚĆ ***

Tytułowe słowa z pewnością pojawią się gdzieś na moim ciele. Dlaczego?
 
        Otóż jestem studentką, jednak tak naprawdę nie do końca jestem przekonana względem  mojego kierunku, ale nie dlatego ze tego nie lubie, bo naprawde fajnie jest uczyć się obcego języka,kultury i historii, Jednak smutne jest poczucie świadomości iż w tym czasie naprawdę można byłoby robić zupełnie coś innego. Trzymają mnie jednak przy tym wyborze rodzice oraz  'rzeczywistość', i to że moje marzenia mogą nie mieć wkładu w późniejszą przyszłość czyli nie owijając w bawełnę chodzi zwyczajnie o pieniądze. Z jednej strony naprawdę nieraz chciałabym wszystko rzucić, ale boje się odpowiedzi na pytanie ' co wtedy?'
       Jestem ambitna, mam nie jedną a kilka pasji, przede wszystkim jest to taniec i teatr. Uwielbiam ruch Lubie też wszystko co obce. Studiując, skupiam się  na rzeczywistości,studia to dla mnie plan b,  jednak przy tym nie rezygnuje z pozostałych  marzeń, uczęszczam na treningi taneczne gdzie non stop sie ucze i kształcę nie tylko swoje umiejętności ale także swój charakter, poza tym jeśli los będzie dla mnie dobry, mam wtedy w kieszeni dalszy plan jakim jest  szkoła teatralna,
         Chciałam to zrobic odrazu po liceum, jednak nie zostało mi to dane, miałam krzywy zgryz który na starcie dawał mi mniej punktów niż pozostałym osobom, poza tym nie przygotowywałąm się na tyle wystarczająco na ile bym chciała, a jednak w dniu dzisiejszym, każdy kto marzy o dostaniu się do szkoły teatralnej wie, ze przygotowania trwaja rok, minimum pół roku.
 Co więcej, błądziłam jeszcze wśród myśli, bałam się ze moge nie być w tym na tyle dobra abym została doceniona, jestem marzycielką, lubie adrenaline, lubie ryzyko, jednak czasami kieruję mną przeświadczenie iż "lepszy gołąb w garści, niż wróbel na dachu'. Jednak uważam, że kiedy już złapie się tego gołębia, można ryzykować i stawiać wszystko na swoje marzenia.
 Bo ile jest warte Twoje życie?  ile jest warta godzina Twojego życia poswięcona pracy, być może nawet znienawidzonej ? 5zł?10? 50? A teraz zastanów się, co jeśli Twoją pracą jednocześnie jest Twoja pasja? Los nie jest łatwy, nie pomaga nam w tym abyśmy robili to co kochamy, to ciężka praca i wytrwałość, jednak koniec jest wspaniały
~ Żadna rzecz nie da Ci tyle wolności co pasja

I mam nadzieje, że kiedyś będę mogła się pod tym podpisać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz